Az ügyfelek tőkéjének biztonsága

Az ügyfelek pénzének biztonsága elsődleges szempont a TeleTradenél. Azon vagyunk, hogy az ügyfeleink pénze biztonságban legyen, ezért elkülönített számlákra kerülnek a legnagyobb nemzetközi kereskedelmi bankoknál, ahol egy megfelelő kockázatkezelési rendszernek köszönhetően negatív egyenleg elleni védelem áll fenn.

Az ügyfeleink tőkéjének biztonsága érdekében, a következő elveket követjük:

1. Elkülönített ügyfélszámlák

Az ügyfelek által a TeleTrade cégnél elhelyezett pénzösszegek, a cég saját számláitól különálló, elkülönített számlákra kerülnek, amelyeket a legnagyobb Európai bankokban helyeznek el. A ciprusi KPMG pénzügyi könyvvizsgálók segítségével üzleti ügyeinket a lehető legmagasabb szakmai standardoknak megfelelően intézzük.

2. Megvédjük befektetését a negatív egyenlegek kialakulásától

A TeleTrade fejlett felügyeleti és kockázatkezelési rendszert használ. Ez a rendszer felügyeli az ügyfél egyenlegét, hogy megvédje őt a kezdeti befektetésnél magasabb veszteségektől.

3. Védelem a Befektetői Kártérítési Alap részéről

A TeleTrade, a 144(I)/2007-es törvény értelmében, mint a Befektetői Kártérítési Alap tagja (Investor Compensation Fund - ICF), a cég ügyfelei jogosultsággal rendelkeznek olyan pénzügyi követelések kielégítésére, amelyet valamelyik Alap tag nem tud teljesíteni. A követelések biztosítása több tényezőtől függ. A jogosultsági feltételeket megnézheti a jogi dokumentációk között a Befektetői Kártérítési Alap dokumentumban.

4. CySEC szabályozási normák

A TeleTrade a Ciprusi Tőzsde és Értékpapír Felügyelet (CySEC) engedélyével működik és betartja annak szabályrendszerét. Rendszeresen küldünk pénzügyi jelentéseket az intézmény részére, amik tartalmazzák az alapok napi egyeztetését is és eleget teszünk a legszigorúbb követelményeknek, így például a megfelelő tőketartalékra vonatkozó elveknek is.

Az ügyfelek tőkéjének biztonsága - TeleTrade